Bloggerii și companiile se pot înscrie la conferința „Future of Media 2017” organizată la București

Companiile și bloggerii interesați de noutățile social media, advertising și comunicare sunt invitați la conferința care va avea loc joi, pe 23 noiembrie, la Ramada Parc, București.

Future of Media 2017 va fi o ediție despre creativitate, cu studii de caz și mult know-how din digital, advertising și marketing și va prezenta cele mai noi tendințe care au impact în comunicarea brand-urilor din România. Bloggerii activi și pasionați de social media și comunicare pot solicita acreditare pentru participarea la conferință, prin completarea formularului disponibil aici (click). Trebuie să te grăbești pentru că sunt doar 100 de locuri disponibile.

Ultimii ani au adus schimbîri majore în media, iar canalele tradiționale de comunicare (print-ul în mod special) nu mai sunt la fel de eficiente comparativ cu noile tehnologii. În cadrul evenimentului vor fi prezentate schimbările actuale din media, noile tendințe și inovații care își vor pune amprenta asupra platformelor de comunicare și vor redefini viitorul media.

Specialiști din domeniu vor dezbate teme actuale, provocările și oportunitățile industriei și efectele pe care noilor tehnologii le au asupra domeniului publicității, mobile și a altor platfome media. Unul dintre principalele obiective ale evenimentului va fi acela de a forma o imagine de ansamblu a viitorului și schimbărilor pe care noile media le au asupra jurnalismului, publicității și mediului mobile, anunță organizatorii.

Evenimentul va reuni numeroși specialiști din media, advertising și mobile (TV & Radio, publicitate, digital, devices, aplicații mobile, publisheri online), care vor aduce în prim plan cele mai noi tendințe din media, strategii de comunicare eficiente în diferite mijloace media, tactici pentru dezvoltarea și extinderea afacerilor din industrie. Printre speakerii evenimentului se numără specialiștii din cadrul companiilor precum sunt GLOBAL RECORDS, AVON, MCDONALD’S, PRO TV și alții.

Ce vei afla?

  • Cum poți oferi audienței experiente inedite
  • Care sunt noile platforme media
  • Cele mai inovatoare și creative campanii
  • Ultimele tendințe din industrie
  • Noi oportunități în diferite sectoare de activitate
  • Cum se creează campanii de impact
  • Cum influențează media domeniul comunicării

Companiile și agențiile pot participa la eveniment în baza înregistrării online, prin achitarea taxei de 200 RON + TVA. Mai multe detalii despre program, speakeri și înscriere sunt disponibile pe site-ul evenimentului: www.2017.futureofmedia.ro

Ramâi la curent cu Future of Media pe:

Facebook Page: www.facebook.com/FutureOfMedia.ro

Facebook Event: www.facebook.com/events/485755255142757/?ref=br_rs

Official Website: www.2017.futureofmedia.ro  

Sursa: Everyday Journalism