BrandRO – evenimentul celor 100 cele mai puternice branduri românești în anul 2017

Revistabiz.ro anunță organizarea ediției din 2017 a evenimentului „BrandRO”, un proiect dedicat brandurilor româneşti, proprietarilor acestora şi celor care pun umărul la construirea lor. BrandRo reuneşte specialişti în branding, manageri şi antreprenori, profesionişti din domeniul marketingului şi al publicităţii într-un eveniment ce aniversează în premieră cele mai puternice branduri româneşti. În cadrul evenimentului se lansează rezultatele studiului celor mai puternice 100 de branduri româneşti şi cartea cu acelaşi nume, două proiecte originale prezentate şi realizate de revista Biz împreună cu Unlock Research.

Anuarul reuneşte top “100 cele mai puternice branduri româneşti”. Selecţia a fost realizată pe baza clasamentului extras din studiul realizat de compania de cercetare Unlock Market Research.

Brandingul a evoluat în ultimii ani de la o simplă funcţie a advertisingului la o componentă esenţială în strategia de business cu rol decisiv în lupta pentru diferenţiere pe o piaţă din ce în ce mai aglomerată în oferte care mai de care mai atractive. Succesul se măsoară în capacitatea de a transforma brand awarness-ul în preferinţă şi loialitate, în capacitatea de diferenţiere şi în arta de a spune o poveste relevantă.

 

La eveniment vor fi abordate următoarele teme:

• Cum trec brandurile româneşti testul timpului?
• Ingrediente româneşti pentru branduri contemporane
• Identitate, fără patriotism în branding
• Brand engagement în antreprenoriatul românesc
• Managementul crizelor de comunicare
• Cum comunică brandurile românești pe Facebook?

Publicul este format din oameni de marketing şi comunicare din companii, manageri care doresc să fie la curent cu opinia consumatorilor şi specialişti din agenţii de comunicare, media şi PR.

Speakeri:

• Adina Vlad, Managing Partner, Unlock Market Research
• Sebastian Olar, Group Creative Director, Publicis România
• Ana Maria Diceanu, Senior Partner & Head of Crisis Department, GMP PR
• Mihaela Rădulescu, Consultant de brand, Fondator Innerout

• Alexandru Negrea, Consultant Social Media
• Alexandra Cojocaru, Quantitative Research Manager, Unlock Market Research
• Marta Ușurelu, Redactor Şef, Revista Biz

BrandRo  măsoară “puterea” mărcilor româneşti din perspectiva investiţiei de încredere şi afectivitate care le este acordată de către consumatori, fără a lua în calcul indici financiari și comerciali. Studiul are la bază 1.000 de interviuri online şi este reprezentativ la nivel urban, la nivel de regiune, grad de urbanizare, impărţire pe sex şi vârstă a populaţiei intre 18 şi 55 de ani.

Performanţa mărcilor româneşti este măsurată în baza a trei indicatori: importanța mărcii, gradul de utilizare şi notorietatea ei. Importanţa unei mărci pentru consumator a fost măsurată cu ajutorul metodologiei MaxDiff (Maximum Differentiation Scaling) și toate analizele, au fost realizate la nivel de categorie, în total având 10 categorii de produse.

Respondenţii au realizat alegeri între calupuri de mărci, respectiv au ales care este cea mai importantă și care este cea mai puțin importantă marcă pentru ei. Aceștia au făcut alegeri multiple între combinații unice de mărci. În urma acestor alegeri a fost calculat un indice de preferinţă pentru fiecare marcă care ulterior  a fost analizat împreună cu indicele de importanţă al fiecărei categorii în parte, obținându-se astfel topul final.

O marcă este cu atât mai puternică din perspectiva românismului cu cât reuşeşte să-şi menţină poziţia în top, indiferent de fluctuaţiile socio-economice specifice ultimilor ani.

Te poți înscrie la eveniment AICI.