NEWS SPECIAL

Evelina Zara, VIVI Art Boutique: Vrem să aducem schimbările de stil, dar și de mentalitate în Moldova

 VIVI Art Boutique este o afacere care urmează să fie lansată în Moldova, serviciile căreia vor fi disponibile online. Evelina ZaraEvelina Zara, directoarea boutiqului spune că afacerea ei va aduce o diversitate de servicii. Astfel, spune ea, cu ajutorul evenimentelor și a oamenilor importanți va reuși să-i susțină și pe cei mai puțin fericiți. 

-Cu ce servicii noi veniți pentru Republica Moldova?

-Vivi Art Boutique este un proiect complex care își propune ca scop să ofere servicii noi și complexe pe piață . Avem 4 direcții prioritare pe care o să le dezvoltăm:

1. Un magazin online de cadouri selecte pentru parteneri, colegi, prieteni, oameni dragi și pentru propria persoană. Brandurile care vor fi pe site o să fie atent selectate ca să întrunească caracteristici ca: stil, calitate, preț echitabil, etc. O să oferim și servicii pentru clienții corporativi dacă au nevoie de cadouri pentru parteneri și clienți care trebuie să se încadreze într-un buget, concept și ideea de unicitate.

2. O să organizăm evenimente variate de la petreceri personale până la petreceri corporative. O să punem un accent important pe lansări și prezentări.

3. O să propunem organizarea participării ca vizitatori și expozanți la targurile și expozițiile internatioanale pentru persoane fizice și juridice. Avem parteneri notorii în Olanda care ne vor asista.

4. Și ceva de suflet. Lansăm o linie de decor handmade pentru copii care vrea să aducă un nou curent în decorarea odăilor pentru copii. Materialul este ecologic pur, iar designul ajută la dezvoltarea armonioasă a copilului.

vivi

 

Vivi

-Credeți că afacerea va avea succes?

-Scopurile sunt bine stabilite și ne propunem să devenim un magazin online Nr.1 în alegerea clienților noștri care, pe parcurs, ne vor deveni prieteni și împreună vom obține succesul scontat.

Vivi

-Ce produse vom găsi în magazinul online?

-In magazinul online vor fi produse diverse pentru doamne, rochii de seară, de mireasă, pantofi, genți și accesorii, cosmetică, articole de giuvaergie, bijuterii. Pentru bărbați vor fi cămăși, esarfe, centuri, cravete și haine pentru copii.

Vivi

-Veți aduce branduri cunoscute la nivel internațional?

-Deja avem branduri cunoscute la nivel internațional ca si: Kenzo, Fendi, GF Ferre, Strenesse, Eterna excellent, YvesSaint Laurent, Monart Internazionale, 7 Camicie, Versace, Piere Cardin, Carlo Pignatelli, Carnaval de Venice, Riani, Siemens, Oursson, ASA, Anna Maria Cammilli, Bright, Umbria.

-Ce branduri autohtone vor fi promovate de VIVI Art Boutique?

-Incă unul din scopurile noastre va fi promovarea brandurilor și a talentelor autohtone: Creme Brulee, Irka Shoes, Bookleta.

-Ce schimbări va aduce VIVI Art Boutique în materie de stil, dacă vorbim de decorul evenimentelor și rochii de mireasă, rochii de seară?

-Ne dorim foarte mult să schimbăm conceptual ideea de evenimente și dorim să promovăm evenimente la cheie, unde fiecare detaliu face parte din componența de imagine și nimic nu deranjează, în schimb creează acea atmosferă de neuitat pe care toți o memorează.
Desigur, o misiune importantă pe care ne-o asumăm este aceea de implicare în proiectele sociale. Ne dorim să ne implicăm activ în toate procesele din societate și sa atragem atenția societății la diferite probleme. O să inițiem un șir de evenimnte sociale care vor fi organizate în parteneriat cu oameni de afaceri, ministere abilitate, ong-uri, donatori, personalități notorii.

Ne dorim să ajutăm copiii care sunt bolnavi de cancer și de alte maladii incurabile. Vrem să susținem tinerele talente care au nevoie de susținere ca să-și dezvolte aptitudinile și talentul. Avem oameni în etate care n-au ce mânca și sunt ong-uri care le ofera un biscuit și o cană de ceai. Dacă putem schimba macar un destin și aduce zâmbetul pe fata cuiva, se merită…

EVERYDAY JOURNALISM.COM, partener media

Comments are closed.