Training: Data Exploration Journalism

traningJurnaliștii au de suferit cel mai mult din cauza creșterii sporite de conținut generat în fiecare zi. Zilnic, noi, pământenii, creăm 2,5 de exabiți de informație. Dacă încercăm să convertim acești exabiți de conținut într-o unitate de măsură mai „palpabilă”, atunci avem 530 de milioane de cântece sau 90 de ani de video în rezoluție înaltă. Un jurnalist bun, mai ales cel ce își face meseria explorând înșiruiri de cifre și statistici, trebuie să știe cum să funcționeze ca o sită performantă pentru conținutul emis zilnic, scrie consulting.md

Astfel, Magenta Consulting organizează training-ul gratuit Data Exploration Journalism pentru jurnaliștii din Republica Moldova. Acest training îi va ajuta pe angajații instituțiilor mass-media nu doar să interpreteze corect datele statistice, dar să fie capabili să le folosească pentru investigațiile sale, să citească mesajele ascunse printre rândurile de cifre.

Evenimentul va avea loc pe 17 martie, la ora 15:00 și va a dura 2 ore, în care Dumitru Slonovschi, director general Magenta Consulting și specialist în marketing strategic și cercetări de marketing, va discuta despre:

1. Tipurile de cercetări și tipurile de date statistice;

2. Indiciile unui studiu realizat corect: marja de eroare, eșantion, nivel de încredere etc.;

3. Metodologia studiilor;

4. Studii de caz – interpretarea datelor;

5. Modalități eficiente de căutare, analiză, înțelegere a datelor statistice și includerea acestora în materiale jurnalistice.

La final de eveniment, participanții vor avea parte de un Coffee break cu gustări.

17 martie, ora 15:00, la Summit Events & Conference Center.

Înscrie-te gratuit aici.

Deadline de înregistrare: 15 martie

Atenție, numărul de locuri pentru trainingul Data Exploration Journalism este limitat. Vor reuși să participe primii 60 de reprezentanți ai instituțiilor mass-media care se vor înscrie până pe 15 martie.