Zeci de antreprenori se implică într-o campanie de caritate! Vino la primul târg unde vom oferi împreună o șansă copiilor cu autism!

Comunitatea Angry Business care are peste 300 de antreprenori din diverse domenii anunță că la data de 20 martie organizează un târg de caritate pentru susținerea copiilor cu autism.  Evenimentul este organizat cu scopul de a aduna resurse financiare pentru acoperirea mai multor cheltuieli de reabilitare a copiilor cu autism de la Asociația ”Autism Moldova”.

avem, deci oferim

De asemenea, Asociația nu dispune de resursele necesare pentru instruirea personalului, cursurile fiind accesibile doar peste hotarele țării, acolo unde sumele pentru studii depășesc mii de euro.

În total, suma pentru acoperirea cheltuielilor pentru procurarea echipamentului sportiv, instruire și rechizite depășește 20 mii de euro. Te poți implica și tu! Le poți oferi o șansă de dezvoltare copiilor cu autism participând la târgul de la data de 20 martie.

La târg veți putea achiziționa diverse produse, de la ținute, colecții de primăvară la reduceri până la dulciuri. De asemenea, va fi o modalitate de a petrece altfel o zi de duminică alături de familia dvs. În proiect sunt implicați mai mulți fotografi care vor organiza shootinguri personalizate pentru familia și copii dvs. De asemenea, mămicile vor putea face shopping în liniște pentru că picii lor vor fi distați de un clown și vor fi antrenați în diverse activități.

Campania ”Oferă o șansă copiilor cu autism” a fost lansată la data de 16 decembrie 2015 de către comunitatea ”Angry Business” și site-ul EverydayJournalism.md. Evenimentul de la data de 20 martie are scopul de a încheia campania de caritate, dar și de a transforma acest proiect într-o tradiție de durată. Antreprenorii s-au arătat interesați să se implice și anunțăm că la viitoarele campanii se vor putea implica și antreprenorii din afară comunității ”Angry Business”.

Aflați mai multe despre campania ”Oferă o șansă copiilor cu autism” – AICI! Vom reveni cu alte detalii ce ține de lista antreprenorilor participanți, precum și activitățile din programul evenimentului.